Meest gestelde vragen
- Heeft de Online Vloerenstudio een showroom?
- Tips voor het bestellen van uw vloer
- Hoe kan ik bestellen bij de Online Vloerenstudio?
- Hoe kan ik betalen bij de Online Vloerenstudio?
- Wanneer en hoe worden de vloeren geleverd?
- Kan de bestelling afgehaald worden?
- Wat zijn de garantiebepalingen van de Online Vloerenstudio?
- Zijn de prijzen van de Online Vloerenstudio incl. BTW?
- Kunnen jullie de vloer ook leggen?
- Rekent de Online Vloerenstudio ook bezorgkosten?
- Wat zijn de openingstijden van de Online Vloerenstudio?
- Wat zijn de (verschillende) gebruiksklasses van laminaat?
- Hoe zit het met annuleren en retourneren bij de Online Vloerenstudio?
- Ik heb nog een vraag?
- Wat zijn de bedrijfsgegevens van de Online Vloerenstudio?
Nee, de Online Vloerenstudio heeft geen eigen showroom. Naast een overzichtelijke webwinkel geeft de Online Vloerenstudio u de gelegenheid om op afspraak bij de verschillende leveranciers op bezoek te gaan. Daar krijgt u de gelegenheid om in de ruime showrooms alle mogelijkheden te bekijken en eventueel uw keuze te maken. Bel 023-7433395 of mail ons voor een afspraak en laat u verrassen!
Ook kunt u de Online Vloerenstudio thuis uitnodigen voor een demonstratie van de vloer naar keuze. Naast een goed advies, helpen wij u ook met het opmeten van de ruimte(s) en het nemen van de juiste beslissingen! Deze gratis ”thuisservice” is alleen aan te vragen door bewoners van Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht en Flevoland!
Hoe bereken ik het aantal vierkante meters dat ik moet kopen?
Wanneer u de ruimte(s) waarin de vloer komt te liggen heeft opgemeten, kunt u het totaal aantal vierkante meters invoeren in de omrekenmodule bij de betreffende vloer. Standaard berekenen wij 5% zaagverlies mee, zodoende krijgt u altijd voldoende delen om de vloer te kunnen leggen.
Ik woon in een appartement, welke ondervloer moet ik gebruiken?
Uiteraard wilt u niet dat uw (beneden) buren komen klagen over geluidsoverlast. Wij raden u bijvoorbeeld een Silent Super 10db. ondervloer aan. Deze ondervloer geeft een 10DB geluidsreductie onder kliklaminaat. U vindt deze ondervloer op onze pagina ondervloeren voor appartementen
Ik heb vloerverwarming, maar wil toch geluidreductie. Welke ondervloer is voor mij geschikt?
Thermosound is dan misschien voor u de meest geschikte ondervloer, deze heeft speciale openingen waardoor de warmte goed naar de woonkamer kan doortrekken. Daarnaast heeft de Thermosound een geluidsreductie tot 10dB. U vindt deze ondervloer op onze pagina ondervloeren voor op vloerverwarming
Is het gebruik van vochtwerende folie aan te raden?
Vochtwerende folie kunt u het best gebruiken wanneer er de mogelijkheid bestaat dat er vocht van onderuit in uw vloer terecht komt is vochtwerende folie aan te raden. Fabrikanten stellen het vaak zelfs verplicht om de garantie te verlenen. U kunt denken aan situaties bij nieuwbouw, waar de betonnen vloer nog geen 2 jaar oud is of bijvoorbeeld bij een houten ondergrond. Bij het gebruik van de zogenaamde all-in-one ondervloeren, vloeren met een aluminium laagje, is het niet noodzakelijk vochtwerende folie te gebruiken.
In de webshop hiernaast vindt u de producten. Voor het berekenen van de juiste hoeveelheid artikelen is een omrekenmodule aanwezig. Vervolgens kunt u de producten die u wilt aanschaffen toevoegen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meerdere artikelen aanschaffen klik dan op “Verder winkelen”. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op “afrekenen”.
Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Klik op “Volgende” Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt bij de bestelling een bericht meesturen voor als u nog vragen of wensen heeft. Om de bestelling te bevestigen moet u akkoord gaan met de leveringsvoorwaarden. Als u heeft gekozen voor een iDeal betaling kiest u voor uw eigen bank om vervolgens in uw vertrouwde bankomgeving de betaling te kunnen afronden. U ontvangt van de Online Vloerenstudio een orderbevestiging en er zal z.s.m. contact met u worden opgenomen voor verdere afspraken. Uiteraard kunt u ook bellen met de klantenservice (023-7433395) voor hulp bij het bestellen van uw vloer.
Is bestellen via de Online Vloerenstudio wel veilig?
Ja, wij maken gebruik van een beveiligde verbinding voor de gegevens met betrekking tot betaling. Het betaalgedeelte wordt verzorgd door Mollie, één van de Nederlands grootste Payment Service Providers. Dankzij hun jarenlange ervaring en expertise kunnen wij u een veilige en gebruiksgemakkelijke betalingswijze bieden.
I-DEAL (internetbankieren in uw eigen bankomgeving).
D.m.v. een vooruitbetaling (per bank).
Voor meer informatie m.b.t. het betalen bij de Online Vloerenstudio, zie de betaalmethodes
De Online Vloerenstudio verzorgd de aflevering van uw bestelling. U kunt bij de bestelling een voorkeursdag (werkdagen) opgeven. Wij bezorgen alle gangbare vloeren binnen 2 tot 5 werkdagen. Wij nemen na uw bestelling contact met u op om het moment van leveren met u af te stemmen.
De vloeren worden altijd in overleg met de klant bezorgd op een door de klant opgegeven afleveradres. De grotere bestellingen worden aangeboden op een pallet, die door de vervoerder met een palletwagen voor de eerste drempel op de stoep wordt geplaatst. De losse pakken brengt de vervoerder echter niet naar binnen/boven.
Voor meer informatie m.b.t. het leveren van de vloer, zie artikel 11 van de algemene voorwaarden
Zijn alle producten voorradig?
Bijna alle getoonde producten zijn voorradig en direct leverbaar. Wel kan het voorkomen dat een product tussen moment van bestellen en het uitleveren tijdelijk niet meer voorradig is. Indien dit voorkomt nemen wij direct contact op om u hiervan op de hoogte te brengen en een passende oplossing te zoeken.
Kan ik bij de chauffeur betalen?
Nee, u kunt niet contant bij de chauffeur betalen. Pinnen is niet mogelijk. Bij de bestelmodule kiest u voor een iDeal betaling of bankoverschrijving!
De Online Vloerenstudio geeft conform haar verkoop- en leveringsvoorwaarden een duidelijke fabrieksgarantie.
De fabrieksgarantie staat bij elk artikel afzonderlijk vermeld, echter voor verdere garantie(s) en/of garantiebepalingen van onze leveranciers/fabrikanten verwijzen wij u naar de desbetreffende website(s).
Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Wanneer een bestelling beschadigd bij u geleverd wordt, meld dit dan bij de chauffeur. Indien deze niet meer aanwezig is stuur dan een email naar info@devloerenstudio.nl of bel 023-7433395. Vermeld altijd uw factuurnummer en ordergegevens zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.
Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de garantie?
Wanneer u een klacht heeft kunt u contact met ons opnemen via info@devloerenstudio.nl. Wij nemen uw klacht uiterst serieus en gaan direct aan de slag om tot een goede oplossing te komen.
Alle prijzen op onze site zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld.
Ja, bij de Online Vloerenstudio kunt u de laminaatvloer ook laten leggen. Kijk bij Legservice voor onze aantrekkelijke legprijzen.
In principe is de bezorging gratis, mits uw order totaal boven de €350,- komt. Wanneer u een laminaatvloer besteld komt u vaak al aan dat bedrag. Indien dit niet het geval is zijn wij genoodzaakt een bijdrage van €50.- in de bezorgkosten in rekening te brengen. Leveringen vinden uitsluitend plaats in Nederland. Voor de Waddeneilanden geldt een aangepast tarief.
Onze webwinkel is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag geopend. Per e-mail kunt bij onze klantenservice terecht. Voor telefonische informatie is de klantenservice dagelijks bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17:30 uur op 023-7433395.
Een gebruiksklasse voor laminaatvloeren is opgesteld om de toepassing van het laminaat te bepalen. in principe komt het er op neer: Hoe hoger de gebruiksklasse, hoe beter het product.
In de tabel hieronder hebben we weergegeven welke gebruiksklasse er zijn, met een korte beschrijving daarbij.
Klasse aanduiding | Gebruikstoepassing |
21 | Licht gebruik |
22 | Normaal gebruik |
23-31 | Intensief gebruik – licht commercieel gebruik |
32 | Zwaar gebruik – normaal commercieel gebruik |
33 | Zeer zwaar gebruik en commercieel gebruik |
Bij de producten in de webwinkel staan deze gebruiksklasses duidelijk vermeld
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verstuurd is, dan dient u de bestelling bij bezorging te weigeren. U krijgt dan wel een rekening voor de gemaakte bezorgkosten (€50,-). Indien De Online Vloerenstudio reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte bezorgkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan De Online Vloerenstudio kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Afhankelijk van het bestelde product, dus altijd in overleg.
Stelt u een vraag door ons een email te sturen, dan beantwoorden wij uw vraag altijd binnen 24 uur.
Bedrijfsnaam: De Online Vloerenstudio Adres: Corversbos 90 Postcode, Plaats: 2134 mk Hoofddorp Provincie: Noord-Holland Telefoonnummer: 023-7433395 Website: www.devloerenstudio.nl E-mail: info@devloerenstudio.nl IBAN nr: NL09 RABO 0119.8754.03 KvK nr en plaats: 34336285 te Amsterdam